pondělí 12. února 2018

Knižní závislák

Knížky jsou moje vášeň. Možná i prokletí. Vždy to tak však nebylo. Na základce jsme číst nemuseli, tak jsem nečetla. Když jsem byla v pětce, tak se máma naštvala a dala mi to povinně. Musela jsem napřed číst půl hodiny denně. Postupně mě čtení začalo bavit a já četla čím dál tím déle a více. Stal se ze mně knihožrout. Když jsem přečetla většinu dětských knih v domě i u sousedů, začala jsem si je půjčovat v knihovně. Nejdřív jen pár, ale později jsem si jich začala brát až deset najednou. Půjčuju si jich více než jich vracím. Zrovna teď jich mám doma  15. A to mi tu stále zbývají i nějaké knížky z vánoční nadílky.
Mám knihy ráda, protože mě dostanou do fascinujících světů. Čtu o všech možných chvílích. Ve škole, o přestávkách, v autobuse, na zastávce... Také zkouším psát  vlastní knihy na stránce Wattpad.

Žádné komentáře:

Okomentovat